lördag 8 november 2008

Vart tog lördagen vägen

Vet bestämt att det var lördag då jag vaknade vid halv nio i morse, lite frukost och en morgonpoker är den ultimata starten på helgen, vann fem dollar och sen en snabb dusch.
C körde ner R på stan för att köpa present till en kompis som hade fest ikväll, sen åkte jag och J till sporthallen för hon skulle vara sargflicka och jag mfl skötte kiosken då damerna spelade innebandy. Det var klart vid tretiden, tog då en sväng förbi kvantum och sen hem där det var full verksamhet med dammsugare och sånt...C svängde ihop potatismos och så stekte vi mamma Dafgårds kåldolmar, jösses va gött det var, vet inte när vi åt kåldolmar sist.
Precis när vi ätit färdigt kom lille M som ska husera hos oss i natt, han har struttat runt med tjejerna och kastat boll och lekt tittut. Han började se mosig ut kring 19.30 så då blev det pyjamas och välling och framåt 20 sov han så gott....fram till nu då han vaknade o var lite ledsen.
C blev nog lite besviken för jag hade precis spöat honom i en pokerturnering och han skulle få revansch...hahahaha....loooooooser!!!!

Å nu börjar jag också känna mig lite mosig...är nog bäst att försöka komma isäng inom en snar framtid för i morgon kl 9 ska J ha samling inför matchen i morgon så man måste upp i ottan....nästa helg kanske jag kan få sova?

Inga kommentarer: