torsdag 20 november 2008

Snart helg...tackar vi för

I morse snoozade vi i kapp jag och min bättre hälft, jösses vad trött man är på mornarna nuförtiden. Men så tänker vi lite positivt då...snart jul och man får vara lite ledig, äta gott och ditt och datt och levande ljus och mys...sen vänder det ju..ja, redan den 22 december tror jag det där midvintersolståndet (pust) infinner sig och då står det liksom still i ett par dar och sen vänder det och vi går mot ljusare tider. Sug på den du!!

Jobbet idag blev inte alls som vi tänkt oss, första klienten öppnade inte dörren och svarade inte i telefonen, forskade lite men ingen visste var han befann sig. Så vi åkte och fixade med lite annat och sen när vi ringde svarade han och då hade han haft främmande och de hade åkt ut en sväng.
Sen ringde chefen och sa att den nya klienten vi skulle träffa på eftermiddagen inte orkade med att få besök av oss idag...kände oss lite som de ratade. Men men, ett par av våra klienter ser iaf fram emot våra besök, så vi fick ägna dagen till dessa då.
Timmen innan lunch trimmade jag min mage, rumpa och mina lår...kan ju säga att det kändes att jag jobbat på i går på boxningen, men blir lite glad över att känna att magträningen går lite lättare, måste ju innebära att musklerna har vaknat lite grann iaf, ser fram emot sexpacket. Fniss!!

Efter jobbet tänkte jag åka och handla o sen ta gubben med mig hem, men han var tvungen att jobba över, så jag åkte hem och började med maten så länge, åkte sen och hämtade honom och så shoppade vi ihop, mycket trevligare. På Kvantum träffade vi U, min PT:s sambo som var lite "utkastad" (mer eller mindre frivilligt) pga att hela huset skulle vimla av kvinns...kan iofs förstå honom. :) Sen blev det mat, riktigt gott blev det, benfria kotletter med sås, ris/potatis/bulgur och sallad. Himla hungrig jag var då, desto mättare är jag nu.

Jaha, fredag i morgon med det obligatoriska Idol och imorgon är visst temat kärleeeek....gillar vi, kan ju bara fantisera om Kevins sjungande.....det är min nya idol.....i idol iaf.
Helgen, ja, jag ska försöka adventsstäda färdigt så man kan få upp stakarna innan Göteborg, mysigare att komma hem om det är klart.
Sen tror jag O har nåt dansuppträdande på lördagen om jag inte missminner mig helt, sen ska J till Lagan och spela innebandymatch på söndag och jag är en av de körande föräldrarna denna gång. Ska bli kul, är ju så jäkla spännande.
Snart börjar Medium på fyran, DET får vi ju inte missa!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en fin helg din gamla träningsnarkoman! Själv sticker jag till Malmö med jobbet & bryter ner det som är kvar av den här kroppen... Kramen!