söndag 23 november 2008

Nöjd....

.....med mig själv är jag efter fejandet i helgen, har nu det renaste badrummet i stan. Förutom städandet har jag nog inte gjort så mycket, men det får jag ta igen nästa helg i Göteborg, då ska jag bara vara...gött!
Vi är nyss hemkomna från Lagan där vi har kollat på innebandy. Det blev ju inte särskilt spännande eftersom våra tjejer utklassade de stackars lagantjejerna med 23-1.
Men tjejerna var glada i alla fall och det kan man ju förstå. Börjar nog bli dyrt för en av flickornas pappa som har lovat att bjuda dem på varsin kexchoklad för varje vunnen match....än har de ju inte förlorat någon. Men säsongen är ju inte slut än så det kommer väl förr eller senare.

Jobb i morgon igen, längtar efter ledighet, hmm, det får jag ju på fredag, har tagit ledigt eftermiddagen, tänkte hinna tvätta och fixa lite innan vi ska iväg.
Nä, nu ska jag försöka vinna tillbaka lite pengar på PKR, för de har tagit alldeles för mycket från mig sista tiden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Elitserien nästa för J:s del! Duttiga är dom! Själv har jag inte gjort så mycket nytta i helgen, ska snart gå & kurera min slitna kropp med SÖMN...