torsdag 27 november 2008

Shopping och kebab

Ja, som vanligt när man ska iväg så kommer man på att man kanske ska ha något nytt att ha på kroppen...struttar iväg tillsammans med C på flertalet affärer. C hittar rätt fort det han vill ha, men jag beter mig som en riktig kärring, provar och provar och provar, hänger tillbaka och provar annat, rynkar på näsan och sen när jag då hittar nåt, finns det i min storlek då!!?? Nä, naturligtvis INTE!!!
Blir så jävla less, men hittade iaf nån form av tunika eller vad det heter, skulle då ha nåt att ha under eftersom den var ärmlös, expediten hjälper mig och hittar då en i stl XS...hmmm, tja, med liiiite tur så kanske....fast inte då, den satt som ett ålskinn och jag är inte ålskinnstypen...än, haha, ett par år med lunchgympa till så kanske. :D
Nåväl, jag slutar tidigt i morgon så jag får gå en sväng till då, vore väl fan om jag inte skulle hitta något.

Dagen i övrigt har väl varit rätt ok tycker jag, en klient på morgonen, möte med våra chefer fram till mage-rumpa-lår-gympan...gillar ryggövningarna PT!!!
Sen en ny klient efter lunch och sen handledning...rätt gött att avsluta dagen med sånt, hon har sån rogivande röst vår handledare...ja och sen som sagt iväg på stan.
Hämtade kebab till hungriga magar och det var gott!!!!!

Nu blir det lite poker fram till att jag ska hämta J hos en kompis och sen är det bara bädden som gäller, slapp ju disken idag, det uppskattas. Tack C för den goda maten och bristen på disk!!
Snart Göteborg...nedräkning sker...synd att vi blev bjudna på glöggfest samma helg...eller det var väl inte synd att vi blev bjudna, det synda var ju att det krockade med Göteborg.
Men vi får väl ta nån annan glöggkväll istället tycker jag....december är ju 31 dagar lång.

I morgon flexar jag ut kring 12, har faktiskt lyckats skrapa ihop 10 flextimmar, det va väl duttit!! Lite shopping o så måste jag handla så ungarna har nåt att äta i helgen...antar att pasta går ypperligt. Snask och läsk och dylikt icke att förglömma.
Åååå sen är det ju idol igen...gospel är temat...å Carola är gästtyckare i juryn...wäääääää!!!! Måste den skatan förstöra mitt fredagsnöje????
Jaja, bara hon ger fan i mitt lördagsnöje och jag slipper se henne i Gbg...hahaha

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vilket jvl ös det har varit hela dagen.. glad att jag snart sluta jobba. Lite avis på eran Götebogsresa..men ni missar ju glöggfesten, Ha det gutt