tisdag 25 november 2008

Om man inte har på sig mössa....

..... när det är kallt, så blir man sjuk, om man blir sjuk så struntar man i skolan, om man struntar i skolan så får man dåliga betyg, om man får dåliga betyg så blir man arbetslös, om man blir arbetslös så får man inga pengar, om man inte får några pengar så blir man pank och fattig, om man blir pank och fattig så börjar man göra dumma grejer, om man gör dumma grejer så hamnar man i fängelse, om man hamnar i fängelse så börjar man knarka, om man börjar knarka så dör man. SÅ TA PÅ ER MÖSSA FÖR HELVETE!!!!!!!



Det är visdomsord som jag tänker leva efter för faaaaan va jag fryste om öronen när jag powerwalkade hem idag. Halsduk fick jag med mig hemifrån på lunchen och hade den med mig ända tills jag lämnade min sista klient...där blev den kvar, men halsen har jag fan inte frusit om.

Men nu är jag hemma i värmen och ska ta och göra julköttbullar tänkte jag för att sedan gömma dem djupt i frysen så man slipper stå typ två dagar före julafton och göra köttbullar IGEN...been there, done that. Dessutom äter vi av de köttbullarna ikväll så är middagen färdig bips! Sånt gillar jag...smiiiidigt!



Har idag träffat en ny klient och han var väldigt trevlig och uppskattade både vårt sällskap och våra tjänster mycket, sånt är alltid kul. Mindre kul är ju att projektet verkar bli ungefär hälften så långt som utlovat....så man får nog börja se sig om efter jobb nu igen...suck, trivs skitbra med detta ju....men det ska man kanske inte göra då. Fast...he orn sä...brukar det alltid göra på ett eller annat vis.

Idag blev det faktiskt bara köttbullar gjorda, orken liksom tog slut och jag känner mig för närvarande som ett utsketet okänt föremål...låt fantasin flöda!
Ska spela lite poker nu, se Dr House nedbäddad i soffan endast iklädd mina grå långkalsonger tjockstickistrumpor samt urtvättad t-shirt....porrigt värre!
I morgon är en annan dag och då tar vi nya friska tag.....

Inga kommentarer: