söndag 21 december 2008

snörvel och host

Jaha..så var man försnuvad då...skitkul!! Fast huset är färdigstädat, fan va skönt det känns, hatthyllan har kommit upp också, det går framåt.
Idag är jag ju helledig då...C ska fixa resten av tvätten, så jag ska bara fundera över vad som är kvar att handla, slå in lite julklappar och julpynta...bara roligheter.
Tydligen har termometern krypit ner under nollan i natt...å nu skiner solen...mycket märkligt julväder..vill ha lite snö nu, iaf fram till nyårsafton, sen kan den få tina bort och släppa fram vårsolen.

R kom igår och det är ju kul, vore kul om den andre sonen också skulle komma, men inte så lätt när man har jobb och sånt att sköta också...får bli annan gång, kanske försöker dutta sig uppöver på påsklovet eller nåt och tar med mig de små upp, får väl se hur läget på jobbet ser ut då.
Just nu sitter vi alla snörvliga och slappar i soffan, riktig söndagsmaner..funderar faktiskt på att gå ut och promenera i det fina vädret, får väl se hur det känns om en stund...hmm, blir antagligen inte av hahahah, jag känner väl mig. Mycket skönare i soffan...dessutom har jag ju precis fotbadat och filat och smort mina fötter, vore ju synd att ta på strumpor, skor och sen gå ut och klampa på dem...då blir det ju förstört juh. :D
Näe, tror jag ska spela lite poker...just nu går det ju finemang, vann 10 dollar igår igen...dutti ja!!

Inga kommentarer: