onsdag 3 december 2008

Nääää...

....jag har faktiskt inte fuskat idag heller. Föregående gånger jag har lagt av har det varit ungefär i detta läge jag börjar smygröka för mig själv...hahaha...en cig är ingen cig typ. Haha!!
Har idag hälsat på hemtjänsten i Forsheda och sen en ny klient strax utanför stan.
Hängt upp julgardiner och pyntat lite hos en annan som var såååå glad och tacksam...kul att jobba när det uppskattas.
Hemma i stan igen vid 16.45, hoppade in på ICA matjätten även om det bär emot...men antar att datumet på mjölken stämmer. Stekte lite grillkorv med bröd som vi åt med god aptit..inte C dock...han fick moussaka tror jag det var för det var lite bråttom för han skulle iväg och träna ikväll.
Har inte haft särskilt mycket energi ikväll så det bidde inget julstök idag...får bli en annan dag...ska delegera ut massor till ungarna i år...bakning och godis och sånt, finns ingen anledning till att jag ska göra sånt..då kan jag koncentrera mig på det andra istället.
Näpp...ska koncentrera mig på min turnering nu...har hamnat vid samma bord som världens bästa J för andra dagen i rad....måste vara ödet, eller hur... hahahaha.....

Inga kommentarer: