tisdag 16 december 2008

Pffffffffffffffffffffffffffffff

Precis så lät det när jag sjönk ner i soffan och all luft gick ur mig. Så skittrött hela dan...snoozade ca 125 gånger i morse men inte fan blev jag piggare av det. Mörkt och dimmigt ute och nu är det bara tre dagar till semester och dessutom flexar jag ut tidigare på fredag, det har chefen lovat. Bara hålla tummarna för att inget händer så man inte kan flexa ut..men det ska det väl inte göra. Dagen rullade på och vi delade ut lite julblommor till "våra" gubbar, de blev jätteglada...kul.
Ja just det, igår var jag ju lite social också...det händer ju inte varje dag, ja förutom på jobbet då, vi var faktiskt och hälsade på M&U i gårkväll, de hade lite datorhaveri, så C skulle hjälpa dem o då följde jag med lite då...skönt att komma utanför huset haha.

Idag är jag då asocial och har sprungit och irrat på Citygross...undrar när man ska lära sig att hitta där uppe!!?? Kommer väl nån gång det också, men just nu är jag vilsen som få när jag är där, men fick nog med mig allt tror jag...pengar gick det åt, men tror att i stort sett allt är inhandlat inför julafton, tänkte jag skulle ha allt färdigt innan söndag för att viga måndag och tisdag till julmys med ungarna, knäck och allt sånt och sen på tisdag kväll, skinkan och sen den obligatoriska skinkmackan med ölen....sen är det jul...på riktigt.
Näpp, en liten pokerturnering på detta och sen en dusch och sen får det nog bli godnatt för min del.

Inga kommentarer: