fredag 19 december 2008

Jamen nu så...

...är det jullov..ska bara jobba den 29 0ch 30:e och sen blir det den 2:a januari tror jag väl det var...fast mycket ledig blir det. Häääääärligt!!!!! Lite synd att nån glädjedödare alltid ska ringa och liksom bara trampa ner en i skoskaften igen.....jadååå..."vet du vad jag har gjort!!!!???? jag har beställt resa till Vietnam...vi åker på nyårsafton"....jag är INTE avundsjuk och jag skulle INTE tycka det var skönt med värme...näpp....svettigt, äckliga djur, mat man blir sjuk av...mmm, så ere M....det blir nog en riktigt otäck resa... :D
Näe, skoja ba...klart ni ska ha de gött när ni kommer iväg...min tid kommer den också...sen, då ska jag åka....kanske ända till...hmmm...Island hade varit häftigt...jupp, så fåre bli...nån gång.

Bara jobbat till 13 idag..vi körde racet på förmiddagen och tittade in till våra gubar...de har det inte så kul nu i juletid...men den är ju snart över å andra sidan...bara några dagar till så.
Sen tog jag en vända på stan...ungarna sulle ju ha lite julkläder, P tycker väl inte det är så nödvändigt, men jag tyckte att han åtminstone skulle ha ett par jeans som inte var helt urtvättade och en tröja som ser någorlunda ut, dotra gillar ju kläder lite mer då, men tydligen har vi inte alls samma smak längre, för den klänning jag trodde hon skulle tycka var lite häftig den får jag åka och lämna igen i morgon...även en av tröjorna jag köpt till P ska visst bytas...med motivering: den tröjan kan jag ju inte ha, då ser jag ut som C. Haha....tröjan var köpt på JC...känns nästan som om C får ta och byta affär för sina klädinköp.
En sväng in på Kvantum för mjölkinköp och lite snask, sen hem och nu ska jag börja röja här hemma, måste ju ta rummet i källaren också för R (son nr 2) kommer i morgon...JIPPIE!!!!
Ja, att han kommer då, inte fan jublar jag över att jag måste städa!

Ska ta det jag orkar i eftermiddag och kväll för att sen avsluta kvällen med en dusch med vårt nyinköpta duschmunstycke med slang och sen ett välbehövligt julfotbad....gött....månne om nån smörjer och masserar fossibissingarna sen då??? Det tycker jag att jag är värd.....jupp.
Nähä, bäst att sätta lite rotation på döfläsket då om det ska bli nåt gjort, C ligger som en dö sill i soffan med rödsnuten näsa och lika röda ögon....(de kan han väl ändå inte ha snytit??) J ligger i andra änden, feberrosig och hostig....jag går omkring med huvudvärk och rinnande näsa...ser ut att bli en kul och snorig jul på vår gata i stan....hmmm, inget idol ikväll....vad ska man då titta på????????

Inga kommentarer: