söndag 1 februari 2009

Jupp, nu har jag tagit det stora steget....

...jag har tagit ner köksgardinerna...äntligen. :D
Det satt långt inne, som vanligt...julgrejorna går rätt fort att plocka undan, men gardiner och mattor...det är jobbigt det.
Hela huset är dessutom städat, vi drog alla vårt strå till stacken och då tar det inte så himl lång stund. Dessutom har jag tvättat en jäkla massa maskiner idag och vikt in tvätt, känner mig rätt nöjd med min söndag....ser fram emot måndag...haha, jupp, min intervju hägrar...håll alla tummar!!!!

Tandläkaren ska jag också till denna månad...operation...ja det låter ju kul...tog en tid sent på eftermiddagen så kan jag faktiskt flexa ut sen och åka hem och lägga mig. Tandläkaren tyckte det var en jättebra ide, det läker visst bättre då sa han...undrar om det känns lättare att betala också?? Inte direkt kul att blåsa fyra papp på tandläkaren, men vad gör man!?
Fast, det drabbar ju ingen fattig haha.

Jaha, har skrivit fylledagskort till son nr 2 som blir 18 på onsdag...jösses...två myndiga barn och jag är knappt myndig själv...undrar hur det gick till...antagligen ett mirakel...ja, eller två då.
Sen blir ju P 15 och J fyller 13...hmm, fem år till och alla är vuxna...hmm, ja eller myndiga i alla fall...va konstigt...fan, då får jag ju börja planera mitt 50-års kalas...då ska jag parta hela natta. :D
Undrar om jag ska boka lokal redan nu? Näe, det hinns kanske med senare.
Jaha PT...tisdag var det, ska vara redo då med full sportutrustning och småjogga hela dagen som uppvärmning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller alla tummar & tår för dig imorgon!!! Själv är jag hemma med krasslig son, igen... Kramen damen!