onsdag 18 februari 2009

Hot mot tjänsteman.

Ja..jag har varit utsatt för detta idag, har suttit i samtal med chef för socialförvaltning samt chef för medborgarförvaltning...det ska polisanmälas och sen får vi väl se vad det blir av det hela. Har läst om detta i tidningarna...ofta, men trodde väl inte ens i min allra smaskigaste fantasi att jag själv skulle råka ut för det. Nåväl...i morgon får vi lite andrum, ska sitta på utbildning hela dagen, så det blir ju skönt.
I övrigt så rullar det väl på antar jag...ser fram emot tandoperation på måndag..har skitont just nu så det ska bli en lättnad att bli av med skiten...dessutom är jag flexledig dagen efter för att farbror tandläkaren ordinerat vila...hoppas solen skiner så man kan sitta ute och vila.

Igår var det ju hoppfull jympa som jag då skulle gå på...men som vanligt när man bestämt sig för nåt så händer det nåt annat, tvungen att jobba över...å nästa tisdag skiter det sig också pga vilan efter tanden....får försöka dra lite extra i mina gummiband istället och köra lite maggympa..det kan jag göra utan instruktör. :)

Nästa vecka ska jag på info/intro hos adm. ass på mitt nya jobb..spännande. Sen den 4 mars ska jag ha lönesamtal med nuvarande chef...har väl aldrig haft ett så bra läge någonsin i mitt liv. Kommer jag och chefen inte överens så har jag löfte från nya chefen att tillträda när jag vill efter 1/4...så med andra ord..jag kan då säga: får jag inte detta så säger jag upp mig...Hahaha...gött!!!!
Så, på jobbfronten går det framåt i alla fall.
näe, bäst jag koncentrerar mig på min poker så de inte snor alla mina chips.

Inga kommentarer: