torsdag 12 februari 2009

Möte, möte, möte, möte

Ja, vissa veckor är det bara möten känns det som...haft flera möten ang en klient och inte kommit till något beslut, i morgon ska vi åter igen ha möte om denne klient!!??
Jag är i alla fall glad över att jag är frisk och inte beroende av alla instanser som ska samsas och "samarbeta" för att saker och ting ska bli så bra som möjligt för den enskilde...funkar ju inte så, allt handlar bara om pengar och resurser....trist men sant.

Klämde lite på min chef idag...nja, inte klämde klämde utan mer löneförhandlingsklämde...eftersom jag som uska i resursen ska tjäna ett par tusen mer än de "vanliga" uskorna så tycker jag ju inte att det är mer än rätt att jag ska få de pengarna eftersom jag ställer upp i projektet tiden ut när jag ju faktiskt kan hoppa av projektet och börja i resursen istället. Han lät ju inte alldeles positiv till detta, men lovade mig att vi skulle ha lönesamtal i alla fall. Jag tänker då inte fortsätta i projektet med den lön jag har idag och därmed gå miste om pengar jag ju ska ha. Nåja, tar det den dagen det blir aktuellt.

I övrigt...en rätt lugn och relativt normal dag...så normal den nu kan bli i mitt liv. :)

Inga kommentarer: