torsdag 5 februari 2009

Nu ä det färdigt!!

Jajemen, satt i godan ro på lunchen och knaprade på min fibergröt då telefonen ringde...det var OC för resursen och hon sa att jag "erbjuds tjänsten inom resursenheten".
Men jag tog det inte...va inte på humör....haha jooo det gjorde jag ju så klart..sen hade OC:S chef ringt dit och bett att få "låna"mig tills projektet är slut och det gick tydligen bra.
Så from 1/9 är jag då alltså resursanställd...känns fint. :D
Har då varit på datakurs idag...förmiddagen var seeeeg...kunde jag ju redan, men sen fick vi leka med bilder och grejor och det var nytt för mig....eller rättare sagt, det är sådant jag suttit och svurit över innan och sedan ropat på ungarna eller C för att få hjälp.

Himla halt det var då, sen är väl inte våra däck på bilen de allra bästa, nära köra på två fotgängare som korsade ett övergångsställe, höll på att glida in i grindstolpen när jag kom hem på lunchen och sen sladdade jag över hela infarten innan jag kommit på plats...det var spännande.
Nu drar jag en pokerturnering innan jag ska laga lite att äta.....

Inga kommentarer: