söndag 15 februari 2009

Åhhh, så skönt

Har idag haft en dag för mig själv, C tog ungarna till Växjö och badade...jag softade och sen tog jag en lååång powerwalk. Fick upp ångan så nu ska jag röja köket och tvätta och vika och lägga in tvätt tänkte jag. Sen är det nog dags att börja med maten och sen en dusch och sen är det kväll o så blir det måndag igen....snacka om att helgen går fort.
Denna vecka händer det nog inte så mycket utöver det vanliga...tror jag...måste hinna med J till banken och fixa leg..måste ju ha det när de flyger numer, måste även hinna fixa medlemskort till Gym-mix...för på tisdag ska jag och hoppa igen...dutti jag!!
Jo, på torsdag har jag ju utbildning...i psykiatri...gillar jag...förstår mig själv lite bättre efter den är ju förhoppningen. :)
Beställt biljetter till ungarnas påsklov då de ska upp till pappsen...endast 2825 per styck, som hittat. Nästa gång får de cykla upp tror jag...är ju sommar då och sommarlovet är långt....

Vilket härligt "norrlandsvårväder" vi har då...nästan så det börjar spritta av vårkänslor....hehe..bara skotern som fattas...pimpelspöt, renskinnet och en norrlands.....äh, skit i pimpelspöt..skotern också, räcker egentligen med renskinn och norrlands. Sen framåt kvällen tar jag gärna en Lomomba eller två....mumsfilibaba!!

Nähä gott folk, nu ska här göras lite nytta....ska fan köra lite gummiband och magdödare också....Beach -09 here I come!!!!! ;D

Inga kommentarer: