söndag 25 januari 2009

Vass tog helgen vägen????

Det går så jä...la fort från fredagkväll till det helt plötsligt ska slå till o bli måndag igen..huga...å handbollen går ju också bra....not!
Innebandy har det också varit idag, våra tjejer mötte Rottne och det äventyret slutade 2-2.
Vi sålde fika som aldrig förr å tydligen har vi lyckats med våra bakverk för det var idel lovord. :)
Alltid en liten ljusglimt i tillvaron...fler såna...kanske solen vill titta fram nån dag??

Min PT undrar om jag vill träna i veckan...hmm, antar att det är fråga om mage-rumpa-lår..ska göra allt jag kan för att komma iväg på detta för jag behöver det verkligen, det ska gudarna veta...men vårt jobb är inte riktigt stabilt i planeringsväg just nu...händer konstiga saker...men ska iaf göra vad som står i min makt för att komma iväg på detta. Det är ju snart bikinitider...tja nästan i alla fall.

C är väldigt hes idag...haha, Magnus Uggla uppträdde visst på kickoffen...kan mycket tydligt se scenariet framför mig: ett jättegäng med medelålders haha jo, det är de ju...män i mörka kostymer stå och rocka loss, gapa o skrika till gamla Ugglaklassiker...herrejävlar, jag ligger och skrattar mig harmynt. Hmf..nä, filåt...klart killarna ska ha kul.

Inga kommentarer: