tisdag 13 januari 2009

Motion är inte riktigt nyttigt!!

Jag har beviset bredvid mig i soffan hahahaha...en av oss två vuxna kom hem efter jobbet, lagade mat, hängde tvätt, vek två tvättunnor med ren tvätt, satt igång en ny maskin, diskade och duschade...den andre av oss åt lite lätt, vilade i soffan, åkte och tränade, åt mat, slocknade i soffan....gissa vem som är vem. :)

Missade House på tv i kväll, stor besvikelse...undrar om det går i repris nån kväll?? Nåja, jag kanske överlever, det är ju CSI lite senare, ser jag fram emot...
I övrigt händer inte så himla mycket just nu...men det kanske är bra...vad vet jag.
Jobbet rullar på, just nu är det synnerligen fullt upp, men det är bra för dagarna bara svischar förbi. Så snart är det fredag igen...innebandymatch på Söndag...i Växjö nånstans, Hovshaga tror jag det var, de tjejerna måste vi spöa, det är de som ligger tvåa i serien efter Värnamo-96...hmmm, undrar om jag rent av ska spela matchen istället för att bara sitta och skrika. Hahaha...undrar om J skulle uppskatta det...knappast.

Två veckor kvar...tills son nr 2, dvs R blir myndig...märkligt...känns ju inte som om det var så länge sen de var små knyten man drog runt i barnvagnen. Ja, jösses...va gammal man börjar bli.
Nej, fel av mig...man blir ju inte gammal...bara erfaren och klok...glömde det. :)
Ojoj, bäst jag koncentrerar mig på pokern nu även om jag har en väldigt god simultanförmåga så vill jag vara fokuserad så de inte lurar av mig mina stackars dollar.

Inga kommentarer: