torsdag 8 januari 2009

Skallebang...

...mm, det har jag i mängder just nu, kanske ett gott tecken, visar ju att nånting finns det där inne som kan göra ont...jupp, positivt tänkande.
Hämtade änglarna i Växjö i går kväll och i morse fick jag ett enormt chockuppvaknande...hade ju tagit ledigt för dem idag eftersom de kom hem så sent i går kväll, men i morse stod P bredvid mig och undrade om jag inte skulle stiga upp nån gång....jo sa jag, men vad gör du uppe, du är ju ledig i dag...nejmen jag VILL till skolan sa då min son (fast undrar om det verkligen var min son som sa dessa ord), en annan studsade ju då upp så han inte skulle hinna ändra sig...då fick man chock numero två denna morgon, medan han väntade på att vi skulle vakna så hade han plockat ur diskmaskinen!!!!!!
Har hämtat mig från chocken nu och nu är även P mer normal...dvs sittande vid datorn.
Vi har precis ätit färdigt, ugnsstekt lax och potatis, det var gott och nu mätt i magen har
jag satt mig vid datorn för lite pokerspel och hoppas på att turen ska stå mig bi.

Jobbet rullar väl på, men det är mycket att bygga upp igen som raserats under julledigheten, tyvärr, men det är fullt upp och dagarna går ju rätt fort då, alltid nåt positivt.
I morgon är det ju fredag och denna vecka har inte varit så lång, eftersom tisdagen var ledig..det är rätt gött, synd att det är alltför sällan det inträffar, röstar för att vi inför obligatoriskt lediga tisdagar.
Let´s dance drar igång...inte lika bra som Idol, men duger att slappa i soffan med ungarna till i alla fall...

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du säker på att P inte blivit klonad under sin vistelse norröver?!? Hoppas det håller i sig iallafall! Kram & gonatt.