onsdag 21 januari 2009

Long time no see

Ja, jag hade faktiskt glömt att jag har en blogg...dagbok...ska man väl skriva varje dag egentligen..fast det gör man väl som man vill antar jag.
Händer väl inte så mycket i mitt liv just nu som är värt att sätta på pränt tror jag, fullt upp med det mesta, jobb och allt runtomkring en. Var på bandymatch i Växjö, Hovshaga närmare bestämt...körde själv, utan GPS...dutti ja, men när vi skulle hem så lurade faktiskt den medåkande mamman mig att jag skulle köra höger lite för tidigt så vi fick ta en extra sväng, men till slut hittade vi hem i alla fall. Våra tjejer förlorade med 8-1, men sa sen själva att de andra var mer taggade och spelade bättre denna dag. Tyvärr förlorade vi också ledningen i serien...men men, shit happens. Om vi gör en massa mål resten av serien och de INTE gör det så vinner vi. :) Är målskillnad det hänger på...men risken är ju inte så där väldans stor, men hoppet är ju det sista som överger en.

Nu i helgen är det match igen och jag och ett par andra mammor ska hålla i fikat, innebär då att jag måste baka...är inte direkt min favvosyssla, men vad gör man inte för välgörenhet. :D
Nä, detta giver ej bröd, ej heller limpa, ska fixa mat till J som ska till Hestra med skolan och åka skidor i morgon.

Inga kommentarer: