måndag 26 januari 2009

Hopplös/hoppfull gympa

Ja, det var visst nåt sånt jag skulle på i morgon då eventuellt...jo, jag tror vi kör på det, man kan ju inte mer än dö. :D
Lyssnade av vår telefonsvarare idag...en områdeschef för resursen hade lämnat ett meddelande om att hon GÄRNA...jo, hon sa gärna ville träffa mig nästa måndag kl 08.00...gissa vem som GÄRNA vill träffa henne....jo jag.
Innebär iofs helger och kvällar...MEN...grundlönen är högre än för vanliga dödliga uskor...och man lägger sina egna scheman, så det går trots allt att planera sitt liv lite.
Hoppas verkligen att jag får jobb där...kul, omväxlande och ja så får jag ju jobba med det jag vill.

I övrigt har kvällen varit rätt lugn...kört J till träning, hämtat C på jobbet, köpt lite mjölk o frukt, stötte på U o M på Kvantum...ooooo så de glittrade och glänste. Fniss..
Hem o lagade mat, hämtade J från träning, förlorade en pokerturnering, hjälpte P att beställa ett PS-spel, svarade på lite mail, skickade lite sms...haha, fullt upp.
Ska nog kasta mig i säng och dusch snart...fast i omvänd ordning då kanske passar bättre.
Känner mig himla sliten idag...åldern tar ut sin rätt....

Inga kommentarer: