söndag 15 mars 2009

Vågen för mig!!!!

Jag har faktiskt tagit mig iväg både på hoppfull gympa i tisdags samt mage-rumpa-lår gympa i torsdags....skulle fan haft medalj för detta. Det är inte lika frekvent med bloggandet...men min dator väntar på ny fläkt och C:s dator är ofta ockuperad kvällstid såsom även denna dator jag sitter vid nu brukar vara...orkar inte slåss med barnen om detta.
Tja..vad har hänt sen sist då....jo, jag har ju legat i tandläkarstolen i en och en halv timme för att operera ut min tand som uppenbarligen satt som berg, men det är ju bra nu. Dessutom har min huvudvärk försvunnit...med tanden.
Sen har jag ju hunnit bli ett år äldre också...klokare....vackrare....bättre...känns fint.
Två av ungarna har ju också fyllt och två av dem ska fylla, men nåt firande här hemma blir det inte förrän i april nån gång...de e mycke nu. Handboll, innebandyläger, norrlandsresor, vistelse hos mammor...and so on.

I skrivande stund har jag bara tre veckor kvar på mitt nuvarande jobb, sen drar jag igång i resursen, ska bli skitkul. Har möte med chefen den 2:e för lite info. Sen ska jag ta o boka lite bredvidgångar här och där på ställen jag ska jobba på framöver...funny! Tänk att själv få bestämma vilka dagar du vill vara ledig och vilka dagar du ska jobba...ja, bara du jobbar det antal timmar du ska så är det faktiskt så detta funkar....man kan spara en hel del semesterdagar....o sen har jag faktiskt 10 sparade dagar sen i fjol, bidde ju så eftersom jag nyss haft semester innan jag började i projektet och semester är alltid bra att ha.

Usch va svårt att gå igenom några veckor och försöka komma ihåg vad som hänt...jag minns ju fan inte vad jag gjorde för ett par timmar sen....helt fantastiskt...får väl återkomma....

Inga kommentarer: