onsdag 18 mars 2009

Gisleparken ikväll....

Jajemen, dit ska jag....har ju lovat....fast jag får ju betalt eftersom det ingår i mitt jobb...MEN betalningen borde vara bättre....Mikael Wihe...hahaha!
Nåväl, jag får ju strutta på här hemma denna tiden då och istället jobba ikväll...
Ont i halsen och huvudet har jag idag också, låg hela gårkvällen och mådde skit, antagligen nåt förkylning på g....roligare kan man ha.
Ja...nån gympa blir det inte denna vecka då, blev ju inställt igår eftersom jag mår skit och på torsdag hinner jag inte...månne om jag orkar upp på lördagmorgon då...fast aerobic...undrar vad det riktigt är??? aero...betyder ju luft...haha, kanske man ska flyga då???
Min käre kollega fick inte jobbet hon sökt, så hon blir kvar ensam i projektet då tills hon hittar något, inte kul att jobba ensam. Jag blir ju kvar denna och två veckor till, sen börjar mitt nya jobb...ska bli kul.

Har ont i mitt "operationsärr" i munnen...undrar om det ska vara så eller om nåt har hänt där...ger det en vecka till, sen får jag väl ringa om det inte blir bättre. Känns som att jag har annat att lägga pengar på, dessutom tycker jag att jag matat dem tillräckligt med pengar som det är. O ska spela sin första handbollsmatch i helgen, i Eksjö tror jag. Ska bli intressant. Nästa helg ska J iväg på innebandycup i Jönköping hela helgen....så jag har en plan.....har inte delgivit min käre make den ännu, men glömmer jag att delge honom den innan helgen, så kanske han läser den här. :D Vi har ju planerat att se två av matcherna på lördagen, den första var redan kl åtta på morgonen, så den orkar man nog inte stiga upp till, men sen är det ju några timmar mellan de två matcherna vi ska se och då kan man hinna till A6 för att köpa fyllepresenter till P o J...fiffigt va!!??

Nä, bäst att koncentrera mig på pokern...det går sådär just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Tycker din plan är så fiffig så - den kör vi på!

Vad aerobic är - ja, det kan man ta reda på här: http://lmgtfy.com/?q=aerobic