torsdag 8 oktober 2009

Nu är de borta...

..alla mina svallande lockar, har nämligen rakat av mig håret, det ska vara så inne i höst.
Näää, skoja ba, men kort bidde det och inne i höst, sa iaf tjejen som klippte mig och som nyss varit på mässa. Kul att vara inne....tror jag...vi får väl se hur kul det blir. :)
Har nu elva arbetsdagar kvar att göra innan jag har nio dagars semester och ska iväg till norrland. Ska bli kul, pratade med min bästa väninna (gu va gammalt det låter..väninnna), ändrar det till kompis, ligger mer i tiden. :) Ja, ja, pratade iaf med henne igår och det ska bli kanonkul att träffas, om än det bara blir litegrann. Förhoppningsvis kan vi få till en date framåt nästa år också här i södern och busa till det lite...ser jag fram emot.

Fattar inte att folk kan sitta och blogga var och varannan dag..och ha nåt att skriva om, jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde för en timme sen...å sen vet jag inte om jag tycker det händer så jäkla mycket som andra kan gilla att läsa om...
Vi jobbar, även sonen denna vecka, han är på kyrkogården och rycker upp vissna blommor, skurar stenar från gångstigarna och annat kul.
Varje morgon (han börjar 07:00) så påstår han att han inte orkar och att han kommer att dö...men på nåt vis kommer han iväg i alla fall. Kanske...kanske...kanske...han sen kan känna att man har det rätt bra i skolan i alla fall?!

Nähä, nu ska jag iväg och införskaffa mig ett par nya jeans, är i desperat behov av detta..fast det är ju så jäkla jobbigt att prova...visst är det snyggt när de är lågt skurna, men mina "lovehandles" har ju ingenstans att ta vägen, förutom över kanten då...å hur snyggt är det på en skala? Sen läste jag i nya tara att till min kropp...tja det var väl den som passade bäst in på timglas, päron, äpple och strut och så vitt jag kan se är jag då en strut...fast passade inte in i alla kriterier för struten, men det var flest som stämde, så here we go....ta fram strutjeansen!!!
Återkommer sen när det händer nåt spännande...typ nästa gång jag klipper mig, köper nya jeans eller nåt annat världsomstörtande..eller om jag för all del hittar några jeans till min strutkropp.

Inga kommentarer: